Tuesday, July 04, 2006

Cuti-cuti Australia - Part 3

Ni banyak sikit gambar kat dalam city. Tapi banyak tempat lagi tak sempat nak jalan betul..wish kitorang dok kat situ lama sikit.. baru leh betul2 puas hati jalan.. takpe.. maybe next time. But for sure this time, we are not driving..he..he.. enuff of 13 jam dok dalam keta...
And if I am not mistaken ..next time pegi Sydney ada dah kot tempat nak lepak..he..he.. you know who you are :P

So.. gambar lagi ...





Pemandangan dalam city














Naik bus tourist 2 tingkat..macam kat London la pulak..














Sydney Aquarium.






















Naik boat keliling harbour..

4 comments:

Ghaz Sanusi said...

jelesnya aku. sampai langit ke tujuh ni.

Ghaz Sanusi said...

ayu, walaupun laki hang kata aku sabotaj dia, tolong aku .. aku nakk

gila kuasa, big time ....

please link me: http://adp3reunion.blogspot.com/

Ahmad Javanese said...

chiss ghaz gila kuasa abraham lincoln hapuskan sistem hamba abdi german barat nombor 3 world cup

Anyway... Ayu...
Korang kek sana dapat berapa ringgo (aussie dollar) sebulan?
Aku dapat 960 je kot?
Dah le sewa minimum kek sini 230++ per week
kekekeke

guna blog pulak utk tulis email
kueh kueh kueh

Ayu said...

ghaz : dah letak link dah...

jawa : so far alhamdulillah.. macam cukup la kat sini .. tapi nak mewah2 tu takdelah ..