Saturday, February 16, 2008

Apartment for lease

Anybody looking for apartment to rent around Lembah Klang area? I have one that might suit your need.

This stunning apartment is sure to impress. A ground floor apartment for easy access. Featuring three good sized bedrooms with an additional study room. Fully renovated modern open plan kitchen with ample cupboard space and a separate laundry.

Address : Block C G14, Sri Baiduri Apartment
Ukay Perdana, Ulu Kelang
Location : Next to Bukit Antarabangsa, 12km from city centre
Monthly rental : RM 750.00 neg
Contact : ladyayu@gmail.com

3 comments:

Ahmad Javanese said...

weh!!! ari tu aku rasa ko masuk mimpi aku kot. aku tak la cam sangat... sebab takde la dekat sangat. tapi macam kau je. Hua hua hua!

Apa kau buat dalam mimpi aku daaaaaaaaaaaaa....

Weh, btw, ni apt mana satu ni? Korang nye sebelum fly dulu ke? Macam style domain.com.au la iklan kau :P hehehehehehe

Ayu said...

mesti nko baru lepas baca buku cerita azad dan gergasi kat anak nko tu .. hehe.. tu yang termasuk aku dalam mimpi tu ... ada gergasi tak?

Apartment yang sebelum aku fly tu ler... sekarang dah kosong.. org sewa umah aku baru kuar...
sikit lagi nak sama style .. hehe .. cuma aku tak letak harga 190 per week ja ..:P ...

Ahmad Javanese said...

kalau ko boh per week... kot2 lagi orang nak sewa dok? tapi... (750*12)/52 ~ 174 p week :) hehehehe.
Nanti orang sah2 akan kali 4 dalam kepala.
Bila orang tu dah datang jumpa sama kau, baru la cakap, mana leh kali 4 terus (assuming 4 weeks in a month)...
maka kau pun buat la kiraan

174X52(weeks in a year)/12(months in a year) = maka jadik la RM754,,,, tapi lepas tu kau kata ada diskaun.. maka jadik la RM750 :) Lantas orang akan seronot dan menyewa terus!

atau adakah ini ajaran ayah peng :(