Sunday, June 11, 2006

Miss me? ..


13 comments:

Anonymous said...

nasib baik dhani muda dr mirah.. kalau x dah lama aku booking :)

Anonymous said...

uncle abet mb miss mirah but i guess i miss talking the mum lah... hu..hu..hu..

Ayu said...

jom borak... email aku no tepon rumah hg..nanti aku call... tepon local line murah jer...

Anonymous said...

b..really miss u la..huhuhu..

Anonymous said...

ayu.. bila nak call aku lagik?? hehehe.... mak aku terkejut badak ko call allllll the way from australia! ;)

Ayu said...

farah: he..he.. tulah..bila mak ko tanya saper... aku jawab la ayu.. and she like ..oh ayu .. then .. eh ayu? dari mana ni? ..:P

Anonymous said...

sape tak rindukan awak,,,kawan yang baik dan senyuman yang menarik....ha ha ha...

Anonymous said...

sorry ari tu ayu call datuk ada kat bilik faisol...

Anonymous said...

mirah dah besar, bertambah cantik dan comel, taufiq dah pandai minta adik ke?,,,,hah hahahah

Anonymous said...

letak gambar mirah je...tentu dah malas...

Anonymous said...

nanti kami update gambar latest kami k...semoga awak tak merindui....

Anonymous said...

ari nie masak ape? duduk negara omputih dah pandai masak...kirimlah kat kami kat sini...serunding ke...rendang tok ke....

Anonymous said...

hai taufiq,,,,amirah dah cakap slang omputih taufiq bila lagi nak berlawan cakap,,,,tah teh,,,tah te,,,(taufiq nak adik...taufiq nak adik...)